Integracje

Integracja: Shoplo

  1. Przejdź do panelu administracyjnego Shoplo. Po lewej stronie w Menu kliknij w zakładkę Zarządzaj aplikacjami.

  1. Zostaniesz przeniesiony do swoich aplikacji zainstalowanych w Shoplo. Aby dodać Moduł kliknij w niebieski przycisk „Aplikacje”. Nastąpi przekierowanie do strony, gdzie będziesz mógł odnaleźć naszą aplikację – https://www.shoplo.pl/app/bliskapaczka-pl
  1. Dodaj aplikację Bliskapaczka do panelu administracyjnego Shoplo klikając w przycisk „ZAINSTALUJ DODATEK”.
  1. Powróć do zakładki Zarządzaj aplikacjami w panelu administracyjnym Shoplo. Po kliknięciu w nazwę modułu zostaniesz przekierowany do ekranu ustawień.

Uzupełnij kolejno poszczególne sekcje:

  • Klucz API

Aby uzupełnić pole klucza API należy powrócić na stronę Bliskapaczka.pl. Klucz API znajduje się w zakładce NARZĘDZIA > INTEGRACJE i można go uzyskać pisząc na adres e-mail: sprzedaz@sendit.pl

  • Statusy do synchronizacji zamówień

Wybierz dla jakich statusów Twoje zamówienia zostaną przekazane do naszego serwisu.

Statusy dla zamówień w Shoplo należy utworzyć przechodząc do zakładki Ustawienia > Zamówień.
Zlecenia utworzone w sklepie Shoplo zostaną automatycznie przekazane do serwisu Bliskapaczka.pl tylko dla statusu, którego Etap realizacji ustawiony zostanie jako „Niezrealizowane”.
Wybranie statusu do synchronizacji, który będzie posiadał inny Etap realizacji spowoduje, że zlecenie takie trzeba będzie przesłać do naszego serwisu ręcznie przechodząc do szczegółów zlecenia.

PAMIĘTAJ!
Każde ze zleceń utworzone z Shoplo może zostać przekazane do serwisu Bliskapaczka.pl tylko raz, a ustawienie nowego statusu do synchronizacji nie działa dla zleceń złożonych wcześniej.
  • Połącz metody dostawy

Dla metod dostępnych w Twoim sklepie wskaż te, które są możliwe w serwisie Bliskapaczka.pl.

Aktualnie dostępne metody dostaw do połączenia to:

Wskazanie przewoźnika w mapowaniu
Przewoźnik w Shoplo
Przewoźnik w Bliskapaczka.pl
Paczkomaty
INPOST
Paczkomaty (pobranie)
Paczka w Ruchu
RUCH
Paczka w Ruchu (pobranie)
Poczta Polska – odbiór w punkcie
POCZTA POLSKA
Poczta Polska – odbiór w punkcie (pobranie)
Dostawca
DPD
UPS
FedEx
UWAGA!
Dla metod dostaw dostępnych w Shoplo z usługą pobrania możliwe jest przekazanie zlecenia do naszego serwisu z kwotą pobrania oraz numerem konta bankowego. Numer konta bankowego zaczytywanego do zleceń można uzupełnić w ustawieniach Shoplo w zakładce Ustawienia > Ogólne.

  • Oznacz metody płatności za pobraniem

Dla utworzonych w Shoplo metod płatności zaznacz te, które będą zaczytywać wartość pobrania w zleceniu przekazanym do naszego serwisu.

  • Dane Nadawcy

W tym miejscu wskaż adres, z którego nadajesz przesyłki. Podane dane zostaną uzupełnione w zleceniu w serwisie Bliskapaczka.pl

  1. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól i kliknięciu na przycisk “Zapisz” integracja będzie aktywna.
  1. W przypadku zapytań oraz utrudnień napotkanych podczas instalacji modułu zapraszamy do kontaktu na adres e-mail: wsparcie@sendit.pl
Do góry